Ve středu 19. června 2024 se v podvečerních hodinách konalo na dětském hřišti v Sedlci poslední předprázdninové setkání zástupců radnice Prah 6 s místními obyvateli, kteří se v hojném počtu přišli pobavit o tématech jako je tramvajová trať na Suchdol, posílení buspruhů, či plánovaná bytová výstavba.
Nejvíce otázek směřovalo na stanoviště územního rozvoje a dopravy. Jedním z nejvíc diskutovaným tématem byla tranzitní doprava. A to jak na páteřních komunikacích Kamýcká a Roztocká, tak uvnitř rezidenční zástavby. Doprava je spojená také s nerespektování dopravního značení v podobě překračování maximální povolené rychlosti.
Místní poptávali u radního pro dopravu rozšíření zón placeného stání, jelikož část pendlerů jezdící auty z Středočeského kraje do Prahy nechává odstavená vozidla právě v Sedlci. Radní přislíbil uspořádat anketu mezi místními, zda si většinově přejí rozšíření parkovacích zón.
Kritika zaznívala na přeplněné spoje autobusových linek 340 a 350, jedoucích od Roztok u Prahy. Především v ranní špičce bývá prý problém se vejít do autobusu jedoucího do Dejvic. „S ohledem na získané podněty požádám ROPID o přepravní průzkumy a možnost zřízení vložených autobusových spojů, které by začínaly v Sedlci. Dále požádáme Policii ČR a Městskou policii o častější kontroly dodržování rychlosti v Sedlci,“ říká Ondřej Matěj Hrubeš (ODS) radní pro dopravu MČ Praha 6.